fredag 22. juni 2012

Thankyou

TAKKAR SÅ MYKJE
for alle besøk, gåver, blomar, helsingar, telefonar, meldingar og ikkje minst godord (som eg slettes ikkje har fortent)
m m m
på denne flotte dagen,
som mellom anna vart feira med ein kveldstur
 til Holstadhornet.


Råsa var lett å fylgje.


Og då eg kom opp,
angra eg ingenting
sidan eg kunne sjå sørover
(Snipsøyrdalen, fjella i Ørsta, Volda og Vanylven).


Og nordover
(øyane i Giske og Haram).


For ikkje å snakke om austover
(Storfjorden, med alle sine ferjer).


Hareidlandet er ikkje så ille
når vinden kjem frå søraust.
I dag var det varmt og godt
på toppane.
Eg småsprang ned att
på under halvtimen.



Sjølv bjørkene på Holstad


gratulerte meg med dagen.
Eg tippar dei er eldre enn eg.


Og framleis i sin beste alder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar