lørdag 20. april 2013

Resirkulert Afrika

Då eg totalt tilfeldig snubla over eit bruktboksal
på Gjenbruk-butikken
til Det Norske Misjonsselskap
inni Myrvågane i dag,
var det vanskeleg
ikkje å tenkje på
lysbileteseriane
frå Kamerun og Madagaskar
som vart viste
på bedehuset i gamle dagar.
 
 
Alle desse brune kroppane
stuva saman
i treskuggar og skur
under den brennande sola
i Afrika
lyttande til historiene
om jødane sine ørkenvandringar
og Jesu undergjerningar
frå munnane til norske misjonærar,
tenkte eg på
då eg plukka 18 bøker
opp i posen.
Alt dette vi sende nedover.
Evangeliet. 
Og så dette andre dei innfødde fekk med seg på kjøpet.
Det var sikkert godt meint,
har eg ofte tenkt.
Og kanskje også rett gjort.
For han som leitar, skal finne, lærte vi i søndagsskulen.
Men ikkje om eg hadde trudd
at det var nettopp
i misjonen sine hyller
eg endeleg skulle kome over
Herman Hesses Demian
og Milan Kunderas Udødeligheten.
 

Elles mykje gildt å sjå inni Myrvågane
på ein vindfull og grå sunnmørsdag.
Så kva kan ein ikkje få
for førti kroner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar