mandag 2. juli 2012

¡Felicidades!

Etter gårsdagens oppvisning på Olympijskij stadion i Kiev
er det vel ikkje vanskeleg å gratulere spanjolane
med sigeren
i det som vert kalla
verdas tøffaste fotballturnering.


Sigeren over Italia var meir enn overtydande.
Og truleg var det meisterskapens beste kamp.
Men kva anna hugsar eg best etter EM 2012.

Grunnspelets høgdepunkt:
Russland-Tjekkia 4-1.

Beste kvartfinale:
Tsjekkia-Portugal 0-1.

Beste semifinale:
Tyskland-Italia 1-2.

Og vidare.

Arshavin sitt comeback.
Det irske publikumet.
Portugal si dødsinnstilling mot Spania.
Italia sin positive fotball.
Pirlo.
Og Pirlo.

Med mykje meir.

Likevel er det Spania
sin maktdemonstrasjon i finalen som sit i kroppen.
Ikkje berre dei flotte måla.
Men også måten dei kom på.

Eg tek av meg hatten
og gler meg allereie til VM i 2014
medan eg drøymer om mitt personlege All-Star-lag.

Patricio (Port)

Ramos (Spa) 
Lescott (Eng)
Gebre Selassie(Tsj)  
Alba (Spa)

Iniesta (Spa)
Pirlo (Ita)
Khedira (Tys)
Silva (Spa)

Arshavin (Rus)
Cassano (Ita)

Så kan ein no i mellomtida undre seg over
kva som skjedde
med Nederland og Frankrike,
som stod att på perrongen då toget gjekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar